سردوش افزایش فشار آب و کاهنده مصرف

0 رای دهی
موجود در انبار
کد کالا: HDS1
با تکنولوژی AirTurbo
 برگشت به: محصولات کاهنده مصرف
مصرف دوشهاي متداول که بدون به کارگيري هر نوع کاهنده اي مي باشند، در حدود 18 ليتر در دقيقه است. با احتساب 5 دقيقه براي استحمام هر نفر، در حدود 90 ليتر آب پاکيزه با هر بار دوش گرفتن به شبکه فاضلاب وارد مي‌شود. به منظور کاهش مصرف، سر دوش هاي جديد با هدف جايگزيني سردوش هاي قديمي و کاهش مصرف توليد شدند. در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا ، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است. استفاده از اين نوع سر دوشي منجر به 50 درصد صرفه جويي در مصرف و افزایش فشار آب خواهد شد.

البته کاهش مصرف آب با توجه به رضايت مشتري از محصول و استفاده از آن صورت گرفته است. اين موضوع را مي توان در گزارشهاي مکرر سازمانهاي ذيربط مشاهده کرد. در اينگونه محصولات، ترکيب فشار هوا و نيروي گرانشي منجر به افزايش فشار آب خروجي از سردوشي ها شده و به اين ترتيب کارايي استفاده از سر دوشي ها افزايش مي يابد.
همچنین با توجه به وجود نازل های خروجی سیلیکونی این نوع سردوش، در مناطق با آب های دارای املاح زیاد با دست کشیدن روی این نازل ها رسوب به راحتی جدا می گردد.
خوشبختانه این نوع سردوش ها در شرکت بلندا تولید و با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می گردند. امید است که همگی با خرید محصولات کاهنده مصرف آب قدمی برای نجات آب برداریم.

افزایش فشار آب correct
مجهز به سیستم Air Turbo correct
دارای خروجی سیلیکونی رفع رسوب correct
خروجی جریان آب 9 لیتر

نظرات

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.

سردوش افزایش فشار آب و کاهنده مصرف